CONVOCATÒRIA DE PLACES EN EL SEGON SEMINARI DEL PROJECTE VICTI: “LA POSICIÓ DE LES VÍCTIMES EN ELS PROCESSOS PENALS ATÍPICS: EL JUDICI”

CONVOCATÒRIA DE PLACES EN EL SEGON SEMINARI DEL PROJECTE VICTI: “LA POSICIÓ DE LES VÍCTIMES EN ELS PROCESSOS PENALS ATÍPICS: EL JUDICI”

23/12/2022

Per resolució de data 23 de desembre de 2022 es convoquen places dirigides a la carrera Fiscal i al cos de Lletrats de l'Administració de Justícia,  per assistir al segon seminari del projecte VICTI, coordinat per l'Escola de la Magistratura francesa, ENM i cofinançat per la Comissió Europea.  Aquest projecte pretén abordar la problemàtica específica dels processos amb multiples víctimes.


En concret el seminari “La posició de les víctimes en els processos penals atípics: el judici” tindrà lloc en Paris els dies 22, 23 i 24 de març a París, en anglès, francès i castellà.


TERMINI I FORMA DE SOL·LICITUDS:fins al 10 de gener de 2023 a les 10.00h (hora peninsular) únicament a través de la seu virtual del Centre d'Estudis Jurídics. No s'admetran sol·licituds presentades per altres mitjà.


FINANÇAMENT: La participació en aquest seminari està finançada pel projecte, sense que el CEJ indemnitzi quantitat alguna per RD 462/2002. Preguem llegeixin amb atenció les condicions detallades de finançament reflectides a l'apartat setè del text de la resolució.
 

Volver