Certificados dixitais / Cl@ve Certificado electrónico
O Centro de Estudos Xurídicos admite os certificados electrónicos soportados por @firma, a Plataforma de validación e firma electrónica do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.
Pode obter un certificado dixital de diferentes provedores de servizos de certificación. Deles o máis coñecido é a Fábrica Nacional de Moeda e Timbre, que proporciona certificados mediante distintas opcións e, para as cales é necesario acudir presencialmente a unha Oficina de Rexistro. Pode obter máis información nesta páxina da Sede Electrónica do FNMT.
Se desexa obter unha lista completa dos prestadores de servizos de certificación aceptados por esta plataforma acuda ao documento de provedores de servizos de certificación de @firma.
DNI electrónico / Cl@ve DNIe
Pode identificarse electronicamente mediante o DNI electrónico.
Para o uso de DNI electrónico na autenticación e sinatura dun proceso de solicitude de certificados, é necesario ter instalado no computador do cidadán un lector de cartóns que cumpra co estándares ISO-7816 e API PC/SC, un navegador e sistema operativo que estean soportados, ademais da instalación dun módulo criptográfico.
Para máis información de interese no uso do DNI electrónico, pode dirixirse ás apartado Preguntas máis frecuentes na páxina do DNI electrónico.
CL@VE PIN 24h / CL@VE PERMANENTE
No que respecta ás claves concertadas, Cl@ve admite dúas posibilidades de uso:
· cl@ve ocasional ( cl@ve PIN 24H ): sistema de contrasinal de validez moi limitada no tempo, orientado a usuarios que acceden esporadicamente aos servizos, que se corresponde co sistema PIN24H da AEAT.
· cl@ve permanente ( cl@ve Personal ): sistema de contrasinal de validez duradeira no tempo, pero non ilimitada, orientado a usuarios habituais. Correspóndese co sistema de acceso mediante usuario e contrasinal, reforzado con claves dun só uso por SMS, aos servizos de Seguridade Social. Este sistema será ademais o que permitirá o acceso ao cidadán á firma na nube.
Para poder utilizar estas claves concertadas e os servizos de firma na nube, os cidadáns deberán rexistrarse previamente no sistema, achegando os datos de carácter persoal necesarios. Para mais información consulte esta ligazón .